Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (11) flower (11) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (82) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (5) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (5) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (12) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (2) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

23.5.15

time to cook

Nu stiu cind o sa se faca cele 30 de grade promise pentru azi, ca deocamdata e cam rece. Pe la 7 erau 13 grade, deci labucatarie cu mine, sa ma incalzesc :)
Am pregatit ingredientele, am pus niste oale la foc si am facut niste poze. Nuuuu, nu in bucatarie, nu-s fan poze cu gatitul, ci tot in balcon,printre flori.
Zilele trecute am reusit sa montez pe peretele exterior, niste suporturi cumparate de Alexandra, de la Lidl. Am mai cumparat niste petunii, din alea mai mici, pentru ca suporturile au 2 locuri de agatat si nu vreau sa ramina nimic neexploatat.
Sorry, am facut o pauza cam mare, am fost sa mai cumpar cite ceva ce-mi lipsea.
Hai sa pun pozele aferente.

 Buna dimineata mea, care abia da vrej, ca sa se inalte, se incapatineaza sa infloreasca. E acompaniata de niste marar,pus acolo acum multa vreme si despre care am crezut ca n-o sa mai iasa. Asa ca, linistita, am pus niste seminte de buna dimineata si de ruja, care au incoltit bine mersi. Dar...surpriza, dupa o vreme, luuuuuuunga, a aparut si mararul. Sper sa se inteleaga intre ele. 


Astia-s cocosii de agatat flori, pacat ca nu si cinta, mi-as mai lua revansa fata de vecinii mei zgomotosi.

 Alta surpriza,in jardiniera cu mix de flori, mi-a iesit si Suzana cu ochi negri! Anul trecut am luat plic special cu floarea asta, dar n-a iesit nimic. Poate ca tehnica e sa ma prefac ca nu vreau ceva anume, sa pun asa...ca din intimplare :) )))))))))))))))

 Tot la capitolul experimente se incadreaza si 2 seminte de ceva tartacute ornamentale. Bineinteles ca au iesit, printre isopul care e foarte vivace, dar nu cred ca o sa apuce decit, cel mult, sa infloreasca. O sa vedem, cine stie, daca toamna va fi lunga, poate o sa am si tartacute!A, in poza se vede si miristea de jos - nu-i asa ca e superba? - cosita de...ihhh...ma rog, unul din tronsonul de alaturi, care si-a luat si jucarie, aka masina de tuns iarba. Ma paste banuiala ca, nu atit de dragul gazonului pus de acelasi s-a petrecut toata actiunea, ci ca sa vedem noi ce "poate muschiul lui de la potofel". Sincer, detest gazonul, mai ales tuns, imi aminteste de miristile de dupa treieratul griului, pe care pionierii se duceau (de buna voie si nesiliti de nimeni :p )sa adune spicele ramase in urma combinelor . Era in plina vara, calduri ca la cimpie, nici zare de copac , deci nu umbra.:(
Gata cu pozele si divagatiile, intre timp am terminat, partial, si cu bucataria

No comments: