Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (11) flower (11) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (82) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (6) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (7) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (12) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (3) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

10.5.15

be happy

Pina la urma, m-am gindit un pic si-am ajuns la concluzia ca mai exista citeva motive de bucurie pe lume, chiar si pentru mine. Un rasarit "din balcon", pasarile care maninca la cantina pasarelelor si-mi mai si cinta prin copacii de la ferestra (acum au inceput sticletii sa se desfasoare), mai o veste de la DNA, mai o planta care a inflorit. Si mai sint, mici si cotidiene placeri: sa fac o zdranganica ( adica ceva handmade :P), o pozuta (chiar daca n-am scule ca unii, dar eu nu cistig bani din asta). Inerentele vicisitudini cotidiene pot fi si ele sursa de amuzament, daca alegi unghiul potrivit ca sa le abordezi. Ele, neplacerile, necazurile, sau cum le-o mai fi zicind, pot fi sursa de meditatii metafizice (fara sa ajungem si la modelul ontologic cartesian) :)))
O zi cu soare, ca cea de azi, e cea mai buna sursa de optimism si energie, cel putin pentru mine. Am observat ca-s din ce in ce mai dependenta de lumina si caldura, parca as fi Zuzu, pisica mea! Sau asa sinteti toti?
Donc, una sau doua poze si, plec in lumea mea (adica sa fac ciorba cu perisoare, una din pasiunile mele gastronomice) grin emoticon
Prima e cu un cactus care a inflorit acum citiva ani. A, sa ma uit la EXIF, daca mai are poza asa ceva, poate aflu exact cind a fost. O, da, 20 mai 2010!!! Nici asta n-a mai inflorit de atunci, cine stie de ce. Cred ca am prea multe plante si prea putina lumina. A doua, este zephyrantes, sau brindusa de vara. Cica si floarea zefirului...o fi. Am avut si roz, adica mai am, dar sufera, abia i-au iesit 3 frunze. Cind am luat-o de la locul ei, din balconul inchis, ce sa vezi, furnici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iaca...din astea n-avui pina acum! ALARMA!

No comments: