Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (11) flower (11) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (82) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (5) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (5) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (12) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (2) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

16.4.15

ITALIA, O CALATORIE VIRTUALA - ITALIA, UN VIAGGIO VIRTUALE

Aveam 16 ani parca, atunci cind cineva mi-a dat o adresa unui ziar italian, LA STAMPA, din Italia, unde puteam sa scriu daca voiam sa gasesc prieteni. Ceea ce am si facut. Din pacate, am pierdut anuntul aparut in ziar, mi-l trimisese cineva, imi amintesc ca am scris ca-s o pasionata colectionara de ilustrate si mi-ar placea sa primesc vederi din Italia. Urmarea a fost o avalansa de carti postale ilustrate, sute cred. Postasul din vremea aceea, domnul Chirila il chema, era mic de statura si cara o tolba aproape cit el de mare! Cred ca n-a fost tocmai incintat de cantitatea de corespondenta pe care mi-a livrat-o zilnic, o perioada de timp. Am primit minunate vederi de la o multime de lume draguta, mi-am facut ceva prieteni pe care i-am pierdut in timp.
O sa mai scriu despre asta data viitoare, acum incep  sa postez din vederile

primite.

No comments: