Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (11) flower (11) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (82) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (8) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (6) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (7) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (12) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (3) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

1.11.13

10 (ZECE), sau mai multe motive pentru care sa regret.

Am pus punct pentru ca nu ma pot hotari ce sa regret: ca m-am nascut aici, ca n-am plecat de aici, ca n-am crapat la vreme, ca n-am stiut sa ma orientez, sa fiu pupincurista, sa ling clante, sa nu dau cu piciorul in ciine inainte de a ma interesa al cui este. La ultimul punct o sa revin altadata, merita.
De unde sa incep...a
, cu MOTIVUL NR. 1
Iau medicamente, din ce in ce mai multe. Nu ca vreau, cica trebuie. Inclin sa fiu de acord, ca nu prea functionez fara ele. La un moment dat am facut tensiune, nu ca n-ar fi oricum mare, cind am aflat ca s-a scos unul din medicamentele cam indispensabile, de la compensate. Ca trebuie sa am diabet ca sa-l primesc. Ok, am spus, maninc un borcan de dulceata si ma duc la analize. Cred ca multi cu avantaje au facut asa. Normal, n-am facut asta, dar tot am glicemia un pic crescuta :( Sa ma intorc la subiect. Unul din medicamentele indispensabile, nu se prea gaseste cam deloc. Dupa ce m-am dat cu capul de pereti, am alergat pe la diverse farmacii, din diverse retele, dupa ce o perioada am luat unul similar, care imi dadea somnolenta, dar una ca lumea, mi-a venit mintea de pe urma si am cautat pe net. Gasit in una din retele, sper ca realitatea sa fie identica cu informatia virtuala. Faza interesanta e ca acolo e si o lista, cu pacientii care beneficiaza de facilitati, printre care si revolutionarii. Ei da, nu stiam ca si la medicamente au avantaje. Dau cautare "avantaje revoltionari". Iar mi-a crescut tensiunea. Acu', n-ar fi o problema ca au avantaje, dar dupa cum stiu eu ca stau lucrurile, probabil ca-s mai multi din astia facuti si nu adevarati.
Daaaaaaaaaaaaa...Pai, cam asta e. M-a pus naiba si-am sunat la farmaciile care figureaza pe net ca ar avea medicamentul rivnit. Nu-l au.
PS. ce vedeti in poza, e cutiuta cu bulinutele si bulinoaiele pe care le iau intr-o saptamina. Intr-o zi iau 8 + 3 pentru protectia ficatului, ca a luat-o si asta la vale.

No comments: