Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (2) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (10) flower (11) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (13) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (81) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (5) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (3) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (5) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (8) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (11) struti (1) summer (6) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (2) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

8.6.13

solilocviu

- Hei, ce mai faci?
- Mmmm...multe si mai nimic.
- Adica?
- Pai...
- Pai, ce? Pe blog de ce nu mai scrii?
- A...blogul! As vrea sa scriu, tot caut ceva de bine si, pentru ca nu prea gasesc, am zis ca mai bine ma abtin.
Uite, sint inca vie, asta o fi de bine?
Poze, ma incapatinez sa le spun poze, desi multi se simt jigniti daca le spui asa fotografiilor pe care le fac, nu prea mai fac. Eu nu ma supar, pentru ca asa mi le alint :) Celor vechi, ca noi nu prea am, nu-mi vine sa pozez nimic, sau mai nimic, ocolesc anumite zone ale Iasului care fac sa-mi creasca tensiunea. Nu ca nu mi-ar creste la 2 minute dupa ce ies din casa, ca motive sint, girla! Cica "nu le lua in seama". Sfat de oameni care o sa traiasca 100 de ani, probabil. Eu o sa ma multumesc cu 80, cu conditia sa fiu intreaga si la cap si la picioare, pina atunci. Om vedea. Pardon, retrag "la cap", ca deja...ma intelegeti. Mai bine s-o zic eu, nu?
Prin urmare, scriu ca sa nu adorm, ca vremea e propice, dormitului vreau sa zic. O sa pun si o poza de interior, cu cea mai buna prietena a mea, pitita dupa perdea. Natural, a aparut si rima de rigoare, ca doar romani sintem si multora ne cam pare rau. Ghinion. Pisica neagra.
(dialogul a avut loc intre mine si eu, restul e divagatie pura).


No comments: