Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (4) autumn (27) balcon (8) bipezi (5) biserica (4) black and white (9) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (6) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (6) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (12) flower (12) fotografie alb negru (6) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (85) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (7) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (9) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (13) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (20) traditii (1) trees (9) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (3) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

14.7.12

despre greata, Klimt si defulari

Nu cred ca mai am putere sa ma mai revolt, nu stiu in ce directie o s-o ia blogul, o sa incerc sa pun cit mai multe sau, doar poze. Rolul de recipient al defularilor mele aici, sa fie cit mai...calm, implicit si subtil.
Mi-e greata si am obosit sa incerc sa schimb ceva intr-o tara in care o parte din populatie il doreste presedinte pe Dan Diaconescu, intr-o tara in care furtul oarecum justificat din perioada comunista a devenit o practica uzuala, incepind cu copiii din clasa intii, sau poate cu cei de la gradinita, care stiu deja, instinctiv sau genetic, ca trebuie sa se bage in fata, sa-i calce pe altii in picioare, ca ei sa obtina ceva. Am spus genetic in urma unei discutii pe care am dus-o cu cineva, pe teme diverse, dar adiacente subiectului principal al postului.
Mi-e rusine ca traiesc intr-o societate in care majoritatea nu mai are principii, iar cei care au, sint priviti ca niste monstri, sau ca niste personaje anacronice si inadaptate. ceea ce si sint, intr-un fel.
Imi pare rau de tara asta, realmente frumoasa - uite cum se insinueaza iar zisa aia cu "frumoasa tara, pacat ca-i locuita" - , merita o soarta mai buna. Dar, e ca o fata frumoasa dar saraca, nevoita sa se prostitueze ca sa traiasca si sa-si salveze familia de la a face foame. Nu va grabiti sa condamnati fata care vinde sex pe marginea soselei, cele care o fac la tv, care sint "vedete", iubite ale unor cheliosi, burtosi si cu portofelul gros, ma rog, cu multe carduri si conturi in euro, sint mult mai de condamnat, lor nici macar nu le e rusine, ba se mai si lauda cu prada.
Nu stiu de ce mai scriu toate astea, sint lucruri stiute, comune, exista un termen pentru asta, nu mi-l amintesc acum. Oricum, nu conteaza.
Pe google vad pe fronton o lucrare a lui Klimt, Sarutul,, presupun ca e o aniversare. Da, este, s-a nacut in Viena, intr-o zi de 14 iulie. Am ceva din Viena cu opere ale lui, dar n-am chef sa caut acum pe dvd-uri. Am o poza cu casa in care a locuit, sau poate una din casele in care a locuit Klimt in Viena si cred ca deja e pe undeva pe blog. Intimplator, dar chiar intimplator, pe cuvint:), am linga comp un album Klimt. O sa-l rasfoiesc si o sa ma bucur de ceea ce vad si o sa-mi amintesc de importanta revolutie in arta, pe care a declansat-o acest artist.
Pun ceva de pe frigiderul meu, magneti din calatorii, nu doar ale mele :)

No comments: