Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (4) autumn (27) balcon (8) bipezi (5) biserica (4) black and white (9) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (6) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (6) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (12) flower (12) fotografie alb negru (6) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (85) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (7) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (9) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (13) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (20) traditii (1) trees (9) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (3) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

10.1.12

ROMANIA, NU TE MAI IUBESC!

Am ajuns si la asta, dupa ce am tot sperat zadarnic. Acum chiar, vorbeste la televizor Raed Arafat, un om care a facut ceva intr-o tara care nu e a lui.

3 comments:

Dana said...

Anca, nu Romania e de vina. Iubeste-o si hai sa o ajutam (sa ne ajutam) cu totii. Ai dreptate ca e incredibil ce e intampla, e SF.... Dar exista petitii peste petitii pe tema SMURD, hai sa le semnam. Noua lege a sanatatii e in dezbatere publica, hai sa ne exprimam opiniile!

La multi ani frumosi! Cu implicare din partea cator mai multi dintre noi...

cristian said...

Voi continua sa iubesc Romania, chiar si pentru ca cei din conducere se chinuie atat de mult sa ne faca sa n-o mai iubim. Dar adevaratul motiv l-am scris aici: http://informaticaro2000.net/picaturigand/2011/10/01/cum-mai-e-in-romania/

Anca ieseanca said...

as fi vrut sa-ti raspund, Cristian, dar e prea complicat. trebuie sa ma loghez pe word. press, sa mai stiu eu ce si deja nu mai am rabdare atit de multa, la virsta mea. la fel cum mi s-a terminat si rabdarea fata de ce se intimpla in tara mea.
nu vreau polemici, dar tu traiesti acum, fara sa stii cum a fost cind eram eu ca tine si intre cind eram ca tine si vremurile actuale.
poate cind o sa vezi ca ai tot sperat in zadar, ca totul se darima in jurul tau, ca orizontul e din ce in ce mai ingust, o sa-ti amintesti de mine si postul meu de pe onlooker :-)
si cum am incercat sa-i explic si Danei, intr-un mail la care nu mi-a raspuns, nici macar daca l-a primit, nu e vorba chiar de Romania, ci de cei carora Romania le apartine. si e clar ca nu ne mai apartine.