Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (3) autumn (23) balcon (7) bipezi (5) biserica (4) black and white (8) Black Sea (1) botanical garden (1) Bucovina (1) bw photography (5) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (5) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (9) flower (10) fotografie alb negru (4) Golia (1) gradina botanica (13) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (80) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (4) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (2) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (2) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (5) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (8) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (10) struti (1) summer (6) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (18) traditii (1) trees (8) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (2) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

8.6.11

dispar albinele?

Anul asta am vazut foarte putine albine.In fotografie e una din cele pe care le-am vazut la inceputul primaverii. Cautau polen si le-am scos repedeafara zambila pe care o aveam in casa. Cred ca in cca o ora n-a mai ramas un graunte de polen in flori. De atunci, cind si cind am mai zarit cite o albina. nici macar cele salbatice n-au mai aparut, ca in alti ani.
Daca e adevarat ce scrie aici, e jale MARE.
Inclin sa cred ca e adevarat, pentru ca eu una m-am alarmat ca nu vad albinele care altadata roiau la florile din balcon, am dat cautare si am gasit confirmarea banuielilor mele. Pun mai multe linkuri apropo de asta:
Nu mi-am imaginat ca o sa traiesc atit incit sa prind asemenea schimbari dramatice in lume. Nu vreau sa-mi imaginez ca scenariile sf tematice pot deveni realitate. Sa ne amintim, totusi, ca fanteziile lui Jules Vernes s-au cam materializat.

No comments: