Search This Blog

Followers

Labels (etichete)

. blackbird (2) adevar istoric (2) adoptie (1) alb-negru (7) ambulanta (1) amintiri (2) anca-ieseanca (16) animal rescue (1) arhitectura (8) arta (4) autumn (27) balcon (8) bipezi (5) biserica (4) black and white (9) Black Sea (1) botanical garden (3) Bucovina (1) bw photography (6) calatorie virtuala (1) Caponigro (2) Casa Moruzi (1) cat (9) catel (1) citadina (11) city (19) civilizatie (9) contrejour (6) copaci (10) Copou (6) crazy world (6) Danelin (1) dog (9) Easter (3) Eminescu (1) faintheartedness (1) flori (12) flower (12) fotografie alb negru (6) Golia (1) gradina botanica (14) graffiti (1) green (5) iarna (29) iasi (85) ieseanca (10) instantaneu (5) istorie (5) Italia (1) iute (2) Kojemeako (6) landscape (12) limba romana (7) lumina (3) macro (24) manastire (2) mila (1) Moldova (4) monument istoric (2) motor fest iasi (1) natura (1) NEW YEAR (4) nostalgii (3) orasul (21) Palatul Culturii (4) Parcul Expozitiei IASI (1) pasari (5) Paste (4) peisaj (10) peisaj rural (3) people (7) periferie (3) pet adoption (2) pets (2) pisica (8) plante (3) politica (6) primavara (16) protest (4) rain (4) rainbow (1) Rapa Galbena (1) rasarit (3) Romania (9) Romania azi (88) Romania today (8) Romanica (6) Rosia Montana (2) salvati teii (2) snow (10) soare (7) spatii verzi (4) spring (18) strada (9) strada Toma Cozma 16 B (1) street photo (13) struti (1) summer (7) sunrise (2) sunset (2) tei (2) the Village Museum Bucharest (1) toamna (20) traditii (1) trees (9) Ukraine (2) urban (7) Vama jud. Suceava (2) vara (3) viaggio virtuale (1) Viena (2) vrabii (2) Vrancea (1) weather (2) winter (31) worldchanging (1) zapada (6) zid (1) zona crepusculara (14) zuzu (3)

Translate

17.1.09

Viena neturistica

*

Daca tot a pomenit dl. Moiceanu, la intalnirea de la CCF, de instantanee, hai sa va arat instantaneele mele din Viena. Mi-am facut eu datoria si-am intrat in vreo 2 muzee, dupa care rebela din mine, desi cu parul alb, s-a razvratit. Asa ca am luat-o razna prin oras, cu aparatul agatat de gat. Asta, ma gandeam eu, o sa-mi dea prilejul sa si socializez un pic cu vienezii. Vise!
"Vieneza" = limbajul bastinasilor, e o chestie, legatura ei cu germana pe care mi-o mai amintesc cat de cat, s-a estompat rau. Cei cu care am reusit sa comunic erau si ei "auslandere", cu trema pe a :-), straini care va sa zica. Unul chiar a reusit sa ma lase cu gura cascata. Ma incalcisem pe la metrou si am intrebat pe cineva incotro trebuie s-o apuc. Cinevaul m-a intrabat de unde sunt, Romania am zis eu plina de mandrie. A, i know, zice omu', stiu ca limbile noastre sunt inrudite. Da' tu de unde esti, il intreb uimita. New York imi spune, dar sunt nativ din America Latina. E, ce ziceti de asta? Mai sunt unii care chiar au auzit de noi!



Asta e din ciclul "ce-am pozat si ce-am descoperit ulterior ca am pozat". Un fel de Blow Up mai amatoricesc. Pe mine m-a atras perspectiva si catelul care se uita la mine printre picioarele tipului. Cand am descarcat pozele, am citit ce scrie pe placuta de pe zid. Zice asa: in aceasta casa a locuit Gustav Klimt intre anii omieoptsutenustiucat si omienouasutenustiucit. Cine nu stie cine a fost Klimt, are internetul la dispozitie.


Doamna din dreapta, cu ecuson, e…de-a noastra, munceste si ea in Viena, m-a acostat si mi-a cerut bani, ce altceva. Nu reuseam sa scap, dar cand am ridicat arma in pozitie de tragere, a disparut, nu suficient de repede ca sa nu apuc s-o shootez.


Vienezii nu-si lasa masinile oriunde, se vede ca si au loc pentru ele, pentru ca exista o gramada de case vechi care au curti interioare destul de mari. Acolo incape si masina, e si loc de joaca pentru copii, au si verdeata. Verdeata insemnand copaci si flori, nu straturi cu verdeata pentru bors.
In afara de asta, am impresia ca le ajunge o masina de familie, nu ca altii (nu spun de unde),care-si expun cate 3 masinoaie in fata blocului si toate-s mari si bengoase. Ala care locuieste tot acolo, dar are doar o masina, normala, trebuie s-o lase cine stie unde ca locul lui e ocupat.






No comments: